Marketing Animáció

Induló online tanfolyamaink:

2025. Szeptember 09., Szeptember 13., Október 07.

Munkarend: Hétfő és Szerda,
illetve Kedd és Csütörtök 17:30-20:15
Szombat 9:30-15:30
(Ebédszünet 12:00-13:00)

Tanfolyam hossza:
22 élő, online interaktiv
tanóra, 8 alkalom

A marketing világában az animációk egyre fontosabb szerepet kapnak, hiszen képesek figyelemfelkeltően és hatékonyan közvetíteni üzeneteinket. A Marketing Animáció képzésünk során megismerheted, hogyan használhatod a dinamikus vizuális eszközöket marketing céljaid elérésére.

marketing-animacio

Miért fontos a marketing animáció?


A statikus képek és szövegek mellett az animációk képesek elérni, hogy a felhasználók jobban emlékezzenek a márkádra, és nagyobb elköteleződést váltsanak ki. Az animációs tartalmak nemcsak szórakoztatják a nézőket, hanem segítenek komplex üzenetek egyszerű, könnyen érthető formában történő átadásában.



Mit tanulhatsz a Marketing Animáció képzésen?

  • Animációs eszközök és technikák: Megismerkedhetsz a legmodernebb animációs programokkal és azok alkalmazásával a marketingben.

  • Üzenetátadás animációval: Hogyan készíthetsz olyan animációkat, amelyek hatékonyan közvetítik a márkád üzenetét.

  • Vizuális storytelling: Hogyan mesélj el egy történetet animációk segítségével, hogy az érzelmi kapcsolatot építsen a közönséggel.

  • Social media animációk: Hogyan készíthetsz animációkat, amelyek tökéletesen illeszkednek a közösségi média platformok követelményeihez.


Mit tanulhatsz a Marketing Animáció képzésen?

  • Innovatív és kreatív tudás: A tanfolyamon szerzett ismeretek segítenek kitűnni a tömegből és új szintre emelni marketingkampányaidat.

  • Gyakorlati tudás: Az oktatás során gyakorlati példákon keresztül sajátíthatod el az animáció készítését és alkalmazását.

  • Támogatás a fejlődéshez: Szakértő oktatóink végigkísérnek az úton, hogy biztosan elsajátíthasd az animációk hatékony alkalmazásának titkait.

Ha szeretnél többet megtudni, és elsajátítani a marketing animációk készítését, jelentkezz képzésünkre még ma!



Tematika


1. Első hét – Alapok és szoftverismeret

  • A felület áttekintése
  • Navigálás a szoftverben: idővonal, rétegek, eszközök
  • A különböző eszközök és funkciók (pl. vektorrajz, formák, ecsetek)
  • Vektoros és raszteres elemek
  • Kulcskockák használata
  • Mozgás beállítása
  • Egyszerű alakzatok és figurák létrehozása
  • Az objektumok mozgása, forgatás, skálázás
  • Rétegek használata
  • Egyszerű mozgás animálása: beúszás, kiúszás

2. Második hét – Karaktertervezés és riggelés

  • Az alapvető karaktertervezési elvek
  • A karakter szegmentálása (fej, karok, lábak különböző rétegekbe)
  • A karakterek mozgásához szükséges csontváz-rendszer (riggelés)
  • A csontváz rendszerek felépítése
  • A csontok pozicionálása és animálása
  • Az animált karakterek tesztelése és a szükséges módosítások
  • A mozgás természetessé tétele

3. Harmadik hét – Explainer videók készítése

  • Storyboard és vázlatok készítése
  • Infografikák és diagramok mozgása
  • Stílusos háttér animálása (pl. gördülő háttér, átmenetek)
  • Textuális elemek animálása
  • A camera eszköz használata: dinamikus kameramozgás
  • Zoom és pásztázás használata
  • A morphing eszközkészlet használata (figuraformálás)
  • Objektumok és szövegek animálása

4. Negyedik hét – Call-to-action és márkázott animációk

  • A szöveges és vizuális elemek kombinálása
  • Felhasználói interakciók (pl. gombok, linkek) animálása
  • Logó animálása dinamikusan és vizuálisan vonzó módon
  • Hanghatások és zenei aláfestés hozzáadása (zene mint eszköz, érzelmi hatások)
  • Marketing narráció és zene beépítése
  • A hang és a kép szinkronizálása

5. Ötödik hét – Szociális média kampányok

  • Széthullás, beúszás, effektusok
  • Figyelemfelkeltő technikák (pl. gyors mozgás, erős színek, grafikai elemek)
  • GIF-ek és rövid animációk készítése
  • A legjobb formátumok kiválasztása közösségi médiához
  • Animációk exportálása különböző kimeneti típusokban (MP4, GIF, stb.)

6. Hatodik hét – Haladó technikák és komplex animációk

  • Mélységi animációk (pl. parallax hatások)
  • Különböző animációs stílusok alkalmazása (pl. papírkivágás, vízfesték)
  • A karakterek arckifejezéseinek és beszédeinek animálása
  • Szemöldök, szemek és száj mozgásának finomhangolása

7. Hetedik és nyolcadik hét – Projekt és portfólió elkészítése

  • Minden diák saját reklám animációt készít
  • Egy 10-15 másodperces reklám vagy animált poszt tervezése
  • A projekt alapja egy marketing cél (pl. termékbemutató, szolgáltatás népszerűsítése)
  • Ismétlések (a csoport igényeire szabva)
  • Összefoglaló
  • Kész projektek összegyűjtése és bemutatása
  • A projektek finomítása és befejezése
  • Résztvevők bemutatják a saját marketing animációikat
  • Közös kiértékelés, további fejlesztési javaslatok

Marketing Animáció