Bevezetés
a PPC képzés tematikájába:

Hirdetések és Platformválasztás

Induló online tanfolyamaink:

2025 március 4 , 2025 március 25 , 2025 június 3 ,

Munkarend: Kedd és
Csütörtök - 17:30-20:15

PPC képzés hossza:
30 élő, online interaktiv
tanóra

Cél: A PPC képzés célja, hogy a résztvevők megtanulják a PPC kampányok teljes körű kezelését, a hirdetési stratégiák kialakítását és azok optimalizálását.

ppc-kepzes

1. Bevezetés a PPC Hirdetésekbe és Platformválasztás

  • PPC alapok és kampánycélok meghatározása
    • Gyakorlat: A különböző kampánycélok azonosítása és kiválasztása egy konkrét projekthez.

  • Platformok áttekintése: Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads stb.
    • Gyakorlat: Platformok kiválasztása egy adott célcsoport és kampánycél alapján.

2. Elemző Készség Fejlesztés: Adatvezérelt Döntéshozatal és Optimalizálás

  • Adatok Megértése és Elemzési Alapok
    • Gyakorlat: Esettanulmányok elemzése különböző mutatók alapján.

  • Adatgyűjtés és Adattisztítás
    • Gyakorlat: Adattisztítás és rendezés valós kampányadatok alapján.

  • Mintaelemzés és Trendek Azonosítása
    • Gyakorlat: Kampányadatok mintaelemzése és trendek felismerése.

  • A/B Tesztelés és Eredmények Kiértékelése
    • Gyakorlat: Hirdetési anyagok A/B tesztelése és döntéshozatal.

  • Eredmények Prezentálása és Optimalizálási Javaslatok Készítése
    • Gyakorlat: Saját kampány eredményeinek prezentálása és optimalizálási javaslatok készítése.

3. Kampánytervezés és Kulcsszókutatás

  • Kulcsszókutatás és célzott hirdetési szavak kiválasztása
    • Gyakorlat: Google Keyword Planner és egyéb eszközök használata kulcsszókutatáshoz.

  • Célzás beállítása: lokális, demográfiai és érdeklődés alapú célzás
    • Gyakorlat: Hirdetések célzásának beállítása különböző kampánycélokhoz.

  • Hirdetési struktúra és kampányfelépítés tervezése
    • Gyakorlat: Kampányszerkezet kialakítása egy adott projekt céljainak megfelelően.

4. Hirdetések Készítése: Szövegírás és Kreatív Anyagok Kialakítása

  • Hirdetésszöveg írása és kulcsszavak beépítése
    • Gyakorlat: Hirdetésszövegek írása és kulcsszavak beépítése a szövegbe.

  • Kreatív anyagok: képek és videók használata a hirdetésekben
    • Gyakorlat: Canva és egyéb eszközök használata vizuális anyagok készítéséhez.

  • Érdeklődésre számot tartó és cselekvésre ösztönző (CTA) elemek használata
    • Gyakorlat: Különböző CTA-elemek tesztelése és alkalmazása.

5. Kampánykezelés és Optimalizálás a Különböző Platformokon

  • Google Ads kampánykezelés és optimalizálás a PPC képzés során
    • Gyakorlat: Google Ads-fiók létrehozása, kampánykezelés és optimalizálás.

  • Facebook Ads kampányok kezelése és célzott közönség kiválasztása
    • Gyakorlat: Facebook Ads Manager használata és célközönség kiválasztása.

  • LinkedIn Ads és más platformok: speciális célzási lehetőségek és kampánykezelés
    • Gyakorlat: LinkedIn Ads kampányok létrehozása szakmai célcsoportok számára.

6. Költségvetés és Ajánlattétel Kezelése

  • Költségkeret beállítása és ajánlattételi stratégia kiválasztása
    • Gyakorlat: Költségvetés meghatározása és ajánlattételi stratégia kiválasztása.

  • Optimalizációs stratégiák alkalmazása a költséghatékonyság növelésére
    • Gyakorlat: Költséghatékony stratégiák tesztelése és alkalmazása.

  • Időzítési stratégiák: mikor és hogyan hirdessünk?
    • Gyakorlat: Időzítési lehetőségek tesztelése és kampányidőzítés.

7. Eredmények Mérése és Adatvezérelt Optimalizálás

  • KPI-k és mérőszámok: mit és hogyan mérjünk?
    • PPC képzés gyakorlat: Google Analytics, Facebook Analytics és egyéb mérőeszközök beállítása.

  • Konverziók követése és remarketing kampányok létrehozása
    • Gyakorlat: Konverziókövetés beállítása és remarketing listák létrehozása.

  • Adatvezérelt optimalizálás és finomhangolás
    • Gyakorlat: A/B tesztelés, eredmények elemzése és finomítások.

PPC Képzés - Záró Projekt: Saját PPC Kampány Tervezése, Kivitelezése és Elemzése

  • Projektmunka: A résztvevők létrehoznak egy teljes PPC kampányt, amelyet az oktatók értékelnek, és részletes visszajelzést adnak a kampány teljesítményéről és optimalizálási lehetőségeiről.

Online Marketing képzés árak


Interaktív Online tanfolyam: 30 tanóra


1 hónapnál több, 10 alkalom


A tanfolyam díja: 155 000 Ft (brutto)

Részletfizetés esetén: 2 részletben, 80 000 Ft (bruttó) / részlet.


PPC Képzés


Tag
PPC képzés
PPC hirdetések
PPC stratégia