Online Marketing Stratégia Képzés

Induló online tanfolyamaink:

2025. Január 21., Május 13.,
Szeptember 1., Szeptember 9.,

Munkarend: Hétfő és Szerda,
illetve Kedd és Csütörtök 17:30-20:15
Szombat 9:30-15:30
(Ebédszünet 12:00-13:00)

Tanfolyam hossza:
24 élő, online interaktiv
tanóra, 7 alkalom

A marketing képzés célja: A résztvevők átfogó ismereteket szerezzenek az online marketing stratégia megtervezéséről, lépésről lépésre. A modul végére képesek lesznek önállóan online marketing stratégiát kialakítani.

marketin-strategia
  1. Bevezetés az Online Marketing Stratégia Alapjaiba

    • Az online marketing stratégia szerepe és jelentősége a vállalkozások sikerében.

    • Kulcsfogalmak és alapelvek (pl. célkitűzés, mérhetőség, adaptálhatóság).

    • Gyakorlat:Piaci példák elemzése; sikeres online marketing stratégiák ismertetése.

  2. Piacelemzés és Helyzetértékelés

    • SWOT elemzés: Erősségek, gyengeségek, lehetőségek és fenyegetések felmérése az online térben.

    • Piackutatás: Célcsoport elemzés, versenytársak vizsgálata.

    • Gyakorlat: Versenytárselemzés egy választott piacra; célcsoport szegmentálása.

  3. Stratégiai Célok Meghatározása

    • SMART célkitűzés: Konkrét, mérhető, elérhető, releváns és időhöz kötött célok meghatározása.

    • KPI-k és mérőszámok: Hogyan mérjük a sikerességet? (pl. konverziós ráta, látogatószám).

    • Gyakorlat: Egyéni célok megfogalmazása és releváns KPI-k kiválasztása.

  4. Marketing Csatornák Kiválasztása

    • Csatornaválasztás a célok és célcsoport alapján: SEO, SEM, közösségi média, email marketing, tartalommarketing stb.

    • Stratégiai mix kialakítása: Mely csatornákon és milyen arányban jelenjen meg a kampány.

    • Gyakorlat: Csatornamix megtervezése és indoklása egy választott kampányra.

  5. Tartalom- és Üzenetstratégia

    • Üzenet megfogalmazása: Hogyan szólítsuk meg a célközönséget a kiválasztott csatornákon.

    • Tartalomtervezés: Tartalom típusok kiválasztása (blogok, videók, hírlevelek), tartalomnaptár készítése.

    • Gyakorlat: Tartalomnaptár létrehozása; próbatartalom megírása.

  6. Megvalósítási Terv és Erőforrások Becslése

    • Költségvetés-tervezés: Hogyan osszuk el az erőforrásokat a stratégia sikeres megvalósításához.

    • Ütemterv készítése: Időzítés és kampányok lebontása fázisokra.

    • Gyakorlat: Költségvetés és időbeli ütemterv kidolgozása egy teljes kampányra.

  7. Elemzés és Optimalizálás

    • Eredmények mérése és elemzése: Google Analytics, közösségi média mérőszámok, konverziós adatok.

    • Adaptálás és finomhangolás: Mit változtatunk az eredmények alapján?

    • Gyakorlat:Eredmények elemzése és javaslatok az optimalizálásra.

Záróvizsga:

  • Projektmunka: A résztvevők elkészítenek egy saját online marketing stratégiát, amelyet az oktatói csapat kiértékel és visszajelzést ad.

  • Teszt

Marketing képzés árak


Interaktív Online tanfolyam: 24 tanóra


4 hét, 7 alkalom


A tanfolyam díja: 65 000 Ft (brutto)


Online Marketing Stratégia Képzés


Tag
Tematika
Online marketing képzés
Online marketing stratégia